SW nebo HW pro wifi hotspot

JaFi filip na mits.cz
Úterý Únor 15 08:38:02 CET 2005

Ahoj vsichni!

Chci se zeptat, zda nekdo z Vas nezna nejaky soft, ktery lze pouzit jako
wifi hotspot. Tj. budu mit linux, k tomu budu mit pripojeny nejaky
accesspoint. Linux bude fungovat jako DHCP server a router. Zaroven na
nem pobezi sw, ktery bude hlidat prihlaseni uzivatelu (nejlepe pres
webove rozhrani), dobu pouzivani Internetu, prenesena data atd.... Melo
by to mit jednoduche ovladani pro obsluhu, protoze ta linuxu ani pc moc
nerozumi. Je mi jasne, ze se to da poskladat z ruznych prg, ale radeji
bych all-in-one reseni.

Nasel jsem pouze: SAB Server
(http://www.wificom.com/products/sab_server.html)

Neznate take nekdo nejaky HW, ktery by toto umel? Nasel jsem pouze toto:

Planet WSG-401
Zyxel ZyAIR B-4000
D-link DSA-3000

Nemate s tim nekdo zkusenosti?