Pocatecni rychlost Centrina

luc xxlucas na centrum.cz
Úterý Únor 15 09:04:16 CET 2005

Dne po 14. února 2005 16:52 Jiri Slaby napsal(a):

> To neni stopa vubec niceho, krom toho, ze nema speedstep, coz nicemu
> nevadi. Nevim proc do toho motate scaling, kdyz mu jadro blbe
> detekuje procesor.

no jestli ctes, tak jsem v tehle odpovedi psal "kernel si nerozumi s
procesorem" = jadro blbe detekuj procesor.

Mohu poprosit o vysvetleni slova scalling...... ja jsem zil v tom, ze je
"to neco o zmene napr. frekvence procesoru". Co je potom asi speedstep.

Muzes mi rict kde v teto odpovedi do toho motam scalling ... ???
--
luc
Linux 2.6.10-1mdkcustom Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz