Pocatecni rychlost Centrina - VYRESENO!

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Úterý Únor 15 10:28:41 CET 2005

----- Forwarded message from bon <konfera na x86.sk> -----

Date: Mon, 14 Feb 2005 18:27:06 +0000
From: bon <konfera na x86.sk>
To: Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz>
Subject: Re: Pocatecni rychlost Centrina - VYRESENO!

On Mon, Feb 14, 2005 at 05:01:04PM +0000, bon wrote:

>Je to v BIOSe.
>mam to v zalozke Advanced - Device Options - Intel Speedstep Technology
>nastavene na automatic :)
>
>dajte vediet vysledok.
>
>kazdopadne aj ten ventilator sa tam da vypnut, konkretne ja mam moznost
>zvolit si ci ma ventilator stale bezat ked mam napajanie na adapter. je
>to v rovnakom menu ako speedstep.

Tady je: konecne, to bylo ono. Uz jsem i prelozil jadro 2.6.10 a porad
nic. V tom BIOSe mi ta polozka nepripadala jako menitelna (v mem se to
jmenuje trochu jinak). Ono to je zapnute na nizkou frekvenci,
protoze jinak bezi porad ventilator procesoru. A defaultne je zmena
frekvence disablovana. O ventilatoru tam nic nevidim.

Co pouzivate na automaticke/rucni ovladani frekvence procesoru?
(nasel jsem cpufreqd, emifreqd-applet a wmthrottle).

Diky vsem za pomoc.

Zdravi Jarda Honsa.