SuSE9.1Pro - problemy s instalaci - Samba, Apache

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Úterý Únor 15 12:25:29 CET 2005

On Sunday 13 of February 2005 10:41, "Kvasnička Václav Ing., Pontex s.r.o."
wrote:
> 5. Apache chodi. Ale nechodi zase Samba, chova se podobne jako apache
> pred updatem. V RLE je nmb Enabled, level 3&5 a nebezi. Kdyz dam "Start
> now", dostanu hlasku:
> /etc/init.d/nmb start returned 7 (program is not running)
> Starting Samba NMB daemon /usr/sbin/nmbd: error while loading shared
> libraries: libpopt.so.
> ..failed

Neviem, akou inteligenciou ovplyva yast, ale ja osobne by som sa zameral na
error while loading shared libraries: libpopt.so.

Pripadne to pustal zo shellu a nie nejakeho priblbleho gui, ktore je na
informacie dost skupe.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky