Evolution - nastaveni a problemy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Únor 15 15:34:17 CET 2005

David Konvičný píše v Út 15. 02. 2005 v 15:28 +0100:
> nepouzivate nahodou odesilani kalendare na URL s php Ical? Vsude mi
> funguje poslat na ftp server muj kalendar automaticky (kcalendar.
> mozilla) jen evolution se brani.

To jsem snad ani nezminoval, ze Evolution nepodporuje ical dobre (nechce
mi nacist z webu zadny rozumny kalendar (treba ceske svatky), ale nejake
blbosti (televizni program jakehosi nadsence) semtam nacte).

Asi bych si mel pripustit, ze je s tim vic problemu nez snesu a prejit
na Thunderbirda. Ale irituje me, ze ty drobnosti neumim vyresit - uz se
citim jak v nejmenovanem systemu, do ktereho taky neni videt. Na druhou
stranu moznosti tu jsou, napr. "Use the Source, Luke!", ale nemam tolik
casu. Mozna bych se mel prihlasit do nejake GNOME konference, ale uz ted
toho odebiram az moc. Tak jsem se zkusil zeptat zde, ale GNOME guruove
tady asi nejsou.

Petr