OT: Re: Doporucte system zalohovani

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Úterý Únor 15 17:58:18 CET 2005

Dňa Utorok 15 Február 2005 05:43 popoludní Libor Chocholaty napísal:
> Martin Kamín ZULU wrote:
> 1. bavime se o archivaci => nezajimaji me nejlevnejsi reseni, protoze
> jsou stavena na kratkodobe zalohy
> 2. Pokud mate zalohu na paskove knihovne, tak v radu minut.
> 3. pokud chcete archivaci, tak u pasek musite pocitat s pravidelnym
> previjenim a prepisovanim na nove po cca 10 letech
> 4. co ja vim, tak jen MO disky splnuji naroky na dlouhodobou archivaci
> dle nemeckych zakonu. mozna jsou to uz evropske zakony.
Myslim, ze tu rozoberate 2 rozne oblasti:
- zalohovanie,
- archivaciu.

Na zalohovanie su disky podla mna naozaj najvhodnejsie. To vsak neplati pre
system archivacie, kde su jednaznacne vyhodnejsie pasky, napriek celmym tym
proceduram okolo (pravidelna vymana celych sad pasok, previjanie a pod.)
Takze, obaja mate pravdu.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian