ICQ SPAM a jak se branit

David Procházka david.prochazka na gmail.com
Úterý Únor 15 23:22:03 CET 2005

> Autorizace pred pridanim do contactlistu; neukazovat status na webu
- to je myslim pomerne zbytecne. Pouzivam jabber a ten vyuziva (jako
urcite mnoho jinych) chybu v autorizaci ICQ, takze vsechny lidi mam
automaticky autorizovane.
To odradi snad jen spamera zacatecnika.

> neukazovat IP adresu
- nejsem si jisty, ale pokud nekdo ziska Vas UID nebo jak se tomu
nadava, pak je mu pomerne jedno jakou mate IP, posle Vam to na UID,
stejne jako se nikdo nenamaha zjistovat odkud posilate emaily...

> zapnout ve filter pluginu prijimani zprav jen od lidi v contaclistu
- to rozhodne. I kdyz osobne, coz muze byt samozrejme shoda okolnosti,
kdyz jsem zpravu z daneho "zdroje" ignoroval poprve, druha uz
neprisla... Ale blacklist treba v SIM je dobry... nicmene tedka
pouzivam PSI, ten ho myslim nema a nechybi mi...

D.