Drivery pro Atheros 5213

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Středa Únor 16 09:48:21 CET 2005

Damir Špoljarič pise:
> Zdravim,
> vite nekdo jak rozjet kartu Atheros 5213 pod linuxem? pouzivam Debian
> Sarge, kernel 2.6.8. Jedine na co sem dosud narazil je madwifi. Mate s
> nim nekdo zkusenosti?

  V tuto chvili jsou madwifi drivery ve stavu prekotneho vyvoje, je
  snaha o portaci HALu z OpenBSD, dodelava se ad-hoc a dalsi. Takze
  bych rekl, ze pro cloveka co se neorientuje je lepe pockat.
  Dalsi na co cekam, jak se amici postavi k tomyu, ze bude HAL otevreny
  bohuzel mira pripo<censored> vyvojaru ze statu je velika :(.
  Takze karty se daji pouzit s malou antenkou, kde nevadi chybejici
  regulace vykonu, a radsi jen indoor, protoze nastavit nase outdoor
  pasmo je docela samansky kousek, v zavislosti na karte.
  Jinak co se vlastniho provozu tyka, rekl bych ze to je OK, nejvic
  problemu je s rozchozenim.
  (vse co jsem psal se tyka pasma 5 GHz, na 2.4GHz bych s atherosem
  nelezl)

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec