Off topic - chce někdo pozvánku na gmail?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Únor 16 11:52:53 CET 2005

Jirka Zeman napsal(a):
> Omlouvám se za příspěvek mimo zaměření konference, ale mám k dispozici
> několik pozvánek na Gmail. Kdyby někdo měl zájem můžete mi napsat.
>
> Jirka Zeman

K***a nechci být už sprostý, ale nacpěte si ty pozvánky víte kam.

Kam se kouknu všude vidím zda nechceme pozvánky na nějakej nesmysl k čemu to je?

Pokud se tam budu chtít přihlásit tak se přihlásím pokud to bez pozvánek nejde
ať si trhnou nohou to už si koupím něco placeného a spolehlivého (můj případ
hesky přístup přes imap atd...).

PS. Vy berete nějaké provize z těch pozvánek asi ano jak to sleduji.

PS2. Omlouvám se ale už jsem to nevydržel jak se všude rozšiřuje ten spam s
pozvánkami, za trest zodpovím hromadu začátečnických dotazů na které budu znát
odpověď.

|    ICQ    179223500                    |