OT: Re: Doporucte system zalohovani

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Středa Únor 16 13:01:58 CET 2005

Preji prijemny den,

On Wed, 16 Feb 2005, Petr Tomasek wrote:

> "povedlo se"... no s trochou stesti se muze povest ledacos;))
> treba vytahnout data po 25-ti letech z pevneho disku...
>
> ale myslim, ze prave v cele diskuzi slo o to, vyloucit
> pravdepodobnost;))

   A proto jste smazal uvod toho e-mailu, kde byly receny duvody, proc
reseni ala disky tu pravdepodobnost havarie (ci neziskani dat) zvysuji?
   Vyloucit zcela to nelze (uz jen proto, ze nekdo vam ukrade ten sejf s
paskami ci disky), jde o to minimalnizovat pravdepodobnost prusvihu. A to,
ze jsem to sem napsal, byla jen ukazka toho, ze trvanlivost pasky je
realne vyssi nez trvanlivost disku. Ale mate pravdu, znam par funkcnich
MFM disku, jen na ne uz nikdo nic nedava, jen si tak seekuji po plotne.
   Zbytek threadu uz neni ani o diskuzi, prikladem je to, kdyz si nekdo
plete vyznam definice a tvrzeni (ktere je navic bez dukazu), pripadne
pocita naklady na archivaci ci zalohovani na zaklade ceny HW a nezohledni
cenu ztraty dat. Ja sve argumenty predlozil, nikdo je nevyvratil a myslim,
ze ty (mnou pridane) dve pismenka a dvojtecka do subjectu dostatecne
naznacuji, ze me nebavi dal reagovat. Prispel jsem do toho jen proto, ze
velka cast ctenaru konference dela nekde adminy a treba se jim jiny uhel
pohledu na "zastaralou a drahou" technologii muze hodit.
   S pozdravem

           Milan Jurik