kernel panic

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Středa Únor 16 14:32:32 CET 2005

Slavek Banko napsal(a):

> Se SATA ovladacem muze byt jeste jeden chytak - ovladac pro Intel PIIX
> (piix) muze SATA disky prezentovat jako IDE disky, zatimco SATA ovladac
> pro tentyz radic (ata_piix) muze SATA disky prezentovat jako SCSI disky.

Jo, jo, prave dneska jsem resil tento problem na 1U serveru od dell-u
(PE750) se sata diskem. Nainstalil jsem Debiana a kernel 2.4 a jelo
vsechno bez problemu. Pak jsem tam dal 2.6 jadro a - kernel panic. No
nakonec se ukazalo, ze grub predhazoval kernelu jako root=/dev/hdc4 ale
pro 2.6 jsem to musel zmenit na root=/dev/sda4. Chvili to trvalo, nez mi
to docvaklo :))

Duda