Vysvetleni nastaveni APACHE

Michal michaels na centrum.cz
Čtvrtek Únor 17 08:58:35 CET 2005

Ahoj,

Jsem tak mírně pokročilý v Linuxu a právě pořádně zkoumám nastavení
Apache.

Můžete mi nějaká ochotná duše vysvětlit, jaký je rozdíl mezi
Listen 8001
Port 8001
BindAddress *:8001

Nějak se v tomto neorientuju a v manuálu sepořád hovoří např. o
portech, na "kterém server naslouchá"

A dále nechápu rozdíl mezi
<Virtualhost *:80> a <Virtualhost _default_:80> byť jsem to na
apache.org našel, ale mě toto připadá jako stejný zápis.

A poslední věc. Chci rozjet virt. webservery jak pod SSL tak i jen na
80. Musím vytvořit <Virtualhost> 2x se stejnými - jednou s SSLengine ON a jednou
jako normální virt. webserver nebo se to dá nějak dát do jednoho
<virtualhost> ?

Díky
--
Michal