Vysvetleni nastaveni APACHE

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Únor 17 09:54:02 CET 2005

On Thu, Feb 17, 2005 at 08:58:35AM +0100, Michal wrote:

> Nějak se v tomto neorientuju a v manuálu sepořád hovoří např. o
> portech, na "kterém server naslouchá"
>
> A dále nechápu rozdíl mezi
> <Virtualhost *:80> a <Virtualhost _default_:80> byť jsem to na
> apache.org našel, ale mě toto připadá jako stejný zápis.

<Virtualhost *:80> - vsechna rozhrani, port 80
<Virtualhost 127.0.0.1:80> - jen loopback, port 80
<Virtualhost _default_:80> - implicitni virt. WWW server, pokud klient
                             pomoci HTTP protokolu nerekne, na ktery
                             se ma pripojit

> A poslední věc. Chci rozjet virt. webservery jak pod SSL tak i jen na
> 80. Musím vytvořit <Virtualhost> 2x se stejnými - jednou s SSLengine ON a jednou
> jako normální virt. webserver nebo se to dá nějak dát do jednoho
> <virtualhost> ?

<Virtualhost *:80>  - pro normalni
<Virtualhost *:443> - pro SSL, zapnout SSL engine, muzte mit i rozdilne
                      certifikaty

Normalni WWW server muze mit na 1 IP adrese vice virtualu s rozdilnymi
daty. SSL server musi byt na kazde IP jen 1 (protoze nelze pred
zahajenim sifrovani rict, ktery vlastne chcete a podle toho vybrat
klice).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz