Vysvetleni nastaveni APACHE

Čtvrtek Únor 17 10:56:30 CET 2005

Michal <michaels na centrum.cz> wrote:
> Můžete mi nějaká ochotná duše vysvětlit, jaký je rozdíl mezi
> Listen 8001
> Port 8001
> BindAddress *:8001

ten BindAddress je chybny a nebde fungovat.
BindAddress definuje IP adresu na ktorej pocuvaju sockety, Port zase
definuje na ktorom porte tie sokety pozucaju
Listen je kombinacia IP:port je odporucane pouzivat tuto.

> A dále nechápu rozdíl mezi
> <Virtualhost *:80> a <Virtualhost _default_:80> byť jsem to na
> apache.org našel, ale mě toto připadá jako stejný zápis.

<VirtualHost *:80> definuje nejaky virtualny host na vsetkych adresach a
porte 80, zatial co <VirtualHost _default_:80> plati len na tych adresach
kde ziaden virtualny host definovany nie je.

> A poslední věc. Chci rozjet virt. webservery jak pod SSL tak i jen na
> 80. Musím vytvořit <Virtualhost> 2x se stejnými - jednou s SSLengine ON
> a jednou jako normální virt. webserver nebo se to dá nějak dát do
> jednoho <virtualhost> ?

musite vytvorit dva, na roznych portoch.

Remember half the people you know are below average.