Samba a Money

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Únor 17 15:09:38 CET 2005

On Thu, Feb 17, 2005 at 12:35:08PM +0100, Petr Qaxi Klima wrote:

> zatim zadna odpoved ...

Samba 3.0.x ma radu problemu, ktere znemoznuji normalni praci u aplikaci
se sdilenymi daty. Projevuje se to v nekterych specialnich pripadech
(napr. ja nemuzu udelat udrzbu databaze (aplikace ve FoxPro), nicmene
normalni aplikace funguje).

Kazda verze odstrani nektere problemy, obcas nejake pribydou (napr.
poslednim Sambam zustavaly ve fronte joby - sice se vytiskly, ale v
printmanageru se porad ukazovaly).

Zkuste posledni (3.0.11), protoze by mohla byt nejlepsi.

Celkove se da rict, ze i pres velke proklamace neni kompatibilita az
takova, jakou by clovek ocekaval. Duvody jsou ruzne. Treba licencni
poplatky pro MS (abyste dostali dokumentaci)... Nekdy mi to ale prijde,
jako by to snad nikdo poradne nepouzival...

Takze to vyzkousejte a uvidite.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz