instalace kernelu 2.6.10

arpanet arpanet na post.cz
Čtvrtek Únor 17 19:48:03 CET 2005

> verze gcc je 3.2-7
> a prave jsem zjistil ze se mi preklad prerusi pokazde jinde a s jinou
> hlaskou

strasi vam v bedne  -))) ... teda jako ve stroji

.... vadne pameti ...
	 memtest
		ogumovat
		vyhodit

.... hreje se vam procesor
	 <vadne loziska vetraku,malej chladic>
	.... lmsensors
	.... teplomer

.... poblazneny elektroony -)))
	 <vadnej slabej zdroj>
        	... asi taky lmsensors nebo vymenit ...
	<v kravine za rohem pustej kravickam topeni a trafacka to nezvladne>
		kecaam ale taky jsem neco takeho zazil ...
                ... smart upska ktera umi ... tusim smart boost ... nebo tak neco -)))

proste preklad kernelu je docela dobrej HW-Test -)))
a to ze to bez <hardcore> zateze jede neni argument...
zazil jsem stroj s kterej s win 95 zil naprosto v pohode
a preklad kernelu neprezil ani jednou z deseti
	-> tenkrat stal ventilator nad procesorem

.... pche -) taky se to da prelozit jinde a nakopirovat
na cil i s modulama .... pak to asi pojede ... kdyz to jelo do
ted .... ale strasidla tam zustanou ...
ale zas je muzete vokazovat turistum

toz tak
	(a omluva za style)