Test konzistence filesystemu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Únor 18 08:39:53 CET 2005

Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:
> 	A je i tento filesystem na RAID-1? Potom bych volil
> raidsetfaulty

	Jenže pokud uděláme toto na RW mediu, tak máme zaručeno, že všechny
operace "doběhly" (on to nemusí řešit ani sync a poté  "výkop", protože to
není atomické)? Není to tak, že RAID1 prostě ten disk prohlásí za
nedůvěryhodný a odpojí ho bez ohledu na stav dat (a "zapsanosti" na fault
disku) v tu chvíli na něm? Nevím to, ptám se, protože mi to přijde jako
hodně hrubé a nebezpečné řešení... ale možná moje paranoia je zbytečná...