Pomalý!! RH Enterprise LINUX ES rel.3

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Únor 18 12:24:56 CET 2005

Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz wrote:

>Nainstaloval jsem si  RH Enterprise LINUX ES rel.3 (Taroon UPDT1) plnou verzi (instalace vsech balicku)
>na stroji P4 / 2.6GHz, 500MB RAM
>a jede celkem pomalu ("jako s hnojem"):
>pomala odezva pri:
>hledani FIND
>zobrazeni WWW starnek APACHE
>prace na terminalu SSH
>obavam se, ze i vse ostatni bude pomale - a to ma tento stroj slouzit jako server pro 140 uzivatelu.
>Nevite v cem je proble?
>Diky Petr

Rekl bych, ze mate nabeh na odpoved typu: Smula, zrovna vcera nam dosly
kristalove koule.

Nemuzete udelat alespon nejaky pokus o nalezeni problemu?
Co rikaji treba pratele top, ps a free?
Prohlednout logy, dmesg, podivat se do /proc/cpuinfo, proc/interrupts,
kouknout se, zda je zapnute DMA, proste neco?
Zkusit filetransfery, sitovou propustnost?
Zkusit treba nejakou Live distribuci atd?

L.