Pomalý!! RH Enterprise LINUX ES rel.3

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Únor 18 13:27:16 CET 2005

On Fri, Feb 18, 2005 at 12:15:58PM +0100, Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz wrote:
> Nainstaloval jsem si  RH Enterprise LINUX ES rel.3 (Taroon UPDT1)
> plnou verzi (instalace vsech balicku) na stroji P4 / 2.6GHz, 500MB RAM
> a jede celkem pomalu ("jako s hnojem"):
> pomala odezva pri:
> hledani FIND
> zobrazeni WWW starnek APACHE
> prace na terminalu SSH
> obavam se, ze i vse ostatni bude pomale - a to ma tento stroj slouzit
> jako server pro 140 uzivatelu.

Za prve - provedte update na U4.

Za druhe - podivejte se, jestli neni neco spatne s nastavenim disku
(IDE):

hdparm /dev/hda

Melo by byt nastavene 32 bit. I/O a DMA. Pokud ne, budete muset problem
vyresit, tj. zjistit, proc to jadro s vasim radicem nespolupracuje.

Pouzijte "vmstat 3", iostat, top, free atd, abyste zjistil pricinu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz