presmerovani stanic

Pátek Únor 18 15:09:03 CET 2005

Peter Surda <shurdeek na routehat.org> wrote:
> Nepresne som sa vyjadril. Netvrdim, ze "ip route" je dostatocna
> podmienka, ale nutna (hmm, vlastne ani to nie je 100% pravda, viem si
> teoreticky predstavit aj iny sposob, chcem len ukazat rozdiel medzi 2ma
> povodnymi rieseniami).

asi tak. myslim ze by bolo vhodnejsie pouzitnastat toto presmerovanie nie
"ip route" ale "policy routing", kde vsetky pakety su normalne rouovane
dalej ale pakety smerujuce na port 80 su preposlane na iny stroj bez
zmeny.

> mmm, nerozumiem presne, co myslis. Nediskutovali sme o tom nahodou uz raz?

nedodiskutovali sme. hlavne si ma plietol tym "ip route" co nic
nehovori...

> Transparentnost nenastavujes. Mozes sa jedine rozhodnut, ci prepises cielovu
> adresu alebo nie.

Len co prepisem adresu, prichadzam aspon ciastosne o transparentnost,
pretoze sa nejaka informacia strati, vie o nej router ale nie proxy.

The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.