Zaznam do Cronu

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pátek Únor 18 17:54:13 CET 2005

Ahoj,

On Friday 18 February 2005 16:51, admin na hostlink.cz wrote:
> najde se nejaky dobrotivec, ktery by mi dovolil na svem serveru vlozit
> jeden zaznam do CRONU ? Melo by jit o jednoduchy skript na monitorovani
> portu na serveru ! Mel by se pokud mozno spoustet co 1 minutu !

Ak ucelom skriptu je monitorovanie dostupnosti portov na serveri (co asi je,
sudiac podla webu hostlink.cz), tak skor by som neriesil taketo selfmade
veci, ale spojazdnil si nagios (http://www.nagios.org), alebo akykolvek iny
seriozny monitorovaci soft (namatkovo dalsi priklad zabbix) na externom
serveri. Jednak s nim vies monitorovat jednotlive sluzby (dostupnost
databazy, diskove miesto, pocet procesov, funkcnost virtualhostov podla
specifickeho vyrazu etc.) a druhak s nim vies generovat aj informacie o
dostupnosti, co ako vidim garantujete 99.99% dostupnost, tak mna by ako
klienta mozno zaujimali neake grafy ohladne toho :). Ostatne na stranke je
spomenuty backup server v inej lokalite, takze sa priznam, ze nechapem, preco
tu vobec prosis o miesto pre cron, ked ti cron moze bezat prave na tom
vzdialenom backup serveri. Ale sa mozno mylim :)), v tom pripade sa
ospravedlnujem.

pekny den,

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"