ghostscript - podivný problém

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Únor 19 02:02:49 CET 2005

Dobrý večer!

Řeším podivný problém s ghostscriptem.
Pokud si nechám jakýkoli postscriptový soubor zobrazit pomocí kghostview, ale
i v GGV a dokonce i v konzoli po zadání příkazu ps2pdf soubor.ps se mi objeví
hláška: Nastala chyba zobrazení, ukončeno s chybovým kódem 255, chybové
zprávy níže pocházejí z ghostsctiptu "gs" atd... a pod tím výpis:
Unrecoverable error: syntaxerror
 in token
Operand stack:
    --nostringval--  --nostringval--  --nostringval--  --nostringval--
Bullets4  Japanese  --nostringval--

Přestalo to pracovat v celku najednou, žádné změny SW jsem neprováděl. Zkoušel
jsem přeinstalit co se dalo, ale nic. Nefunguje to ve všech uživatelích
včetně roota, restart nepomohl. Procházel jsem nastavení, závislosti, man
stránky, všechno marné. Zdánlivě všechno v pořádku, akorát to nefunguje ani
za zlaté prase...

(SuSE 9.1, Kde 3.2.1, Kghostview 0.20, ghostscript 7.07...)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Ti, kdo se při svém prorokování opírají o minulost, předstírají, že nevědí, že
tato minulost je pouhá hypotéza.
                                                  Georges Braque