Samba a Money

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Sobota Únor 19 16:02:38 CET 2005

PV> A zkousel jste VNC? Me pripada rychlejsi nez wokenni vzdalena plocha.

zrejme si mal v niecom problem... vo firme prevadzkujeme windowsovy
terminal server a pristupuje sa na neho rdesktopom. neda sa rozoznat
ze nesedis priamo za tym strojom, ale ze je to nadialku. skusali sme
povodne VNC, aj sa par tyzdnov pouzivalo, ale zdaleka to nebolo tak
pruzne, ani po roznych nastavovackach.

pri pomalych linkach je to este badatelnejsie. na linke okolo 128kbps
je VNC dost utrpenim, cez rdesktop je to pohoda. dokonca som takto uz
aj pracoval v photoshope... s tymi bitmapami to uz bolo menej slavne,
ale dalo sa ;o)

btw vlastne aj tento mail pisem cez rdesktop, s notbookom na kolenach
lognuty na druhy stroj.. rdesktop mi v sucasnosti pripada daleko
pouzitelnejsi nez VNC, napriek tomu ze som VNC dlhe roky pouzival.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk