webcamera bez kompilace - kde koupit

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Únor 21 07:52:13 CET 2005

> muzete mi nekdo poradit, kde se da poridit webcamera pro gnomemeeting
> (video4linux), aby jela pres USB a aby v ni byl cip podporovany primo
> jadrem 2.6.10 (tedy nechci kompilovat vlastni jadro, ani neustale
> dokola kompilovat a instalovat modul pro jadro z fedory - vychazi kazdou
> chvili update). Googlem sem bud nasel kameru, kterou vim kde koupit, ale
> musel bych kompilovat, a nebo sem nasel kameru bez kompilace, ale tu zas
> nevim kde koupit. Nemate nekdo presnej tip?

Sice jsem nezkousel (nez jsem kameru koupil, tak mi brouk z hlavy vylezl),
ale nasel jsem kombinaci
http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/13267 a
http://www.100megadistribution.cz/product.jsp?artno=KAMG1022

Kamera ze 100mega ma na konci V4, ale zaznam na abclinuxu je z roku 2002,
treba je to nova kompatibilni verze.
Snad to pobezi, vic vam nereknu. Pokud byste to zkusil, napiste prosim do
konference vysledek.

La'd"a