Třídění pošty

Pondělí Únor 21 10:11:32 CET 2005

František Šidák <diskuse na sidak.net> wrote:
> pomohlo mi nahradit envelope "Received:" za envelope Received, přidal
> jsem ještě localdomains, ale pořád fetchmail určuje příjemce podle To:.

A k comu vam to teda vobec pomohlo?

> I když uvedu envelope 1 Received, chová se to stejně :(
>
> Nějak si už nevím rady.

uz ste kontaktovali providera nech pridava X-Envelope-To?
Alebo ide o schranku urcenu pre JEDNEHO pouzivatela a preto to urobit
odmietol? V tomto pripade radsej niekoho poverte tym aby tie maily
manualne rozhadzoval...
Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are