Re: Třídění pošty

František Šidák diskuse na sidak.net
Pondělí Únor 21 12:14:40 CET 2005

Díky, envelope "Received" (bez dvojtečky) pomohlo na zrušení hlášky o
nenalezení místního
uživatele, ale problém s duplikováním mailu zůstává. Všechno nasvědčuje
tomu,
že se doručuje podle To:. Nemůže to být třeba kompilací fetchmailu? (Mám
ho
ze standardního balíčku pro Mandrake 10.1). Díky moc.

--
Fanda Šidák
Liberec

"Matus UHLAR - fantomas" <uhlar na fantomas.sk> píše v diskusním příspěvku
news:cuqjk8$1mkr$3 na news.nextra.cz...