predikce chovani site

Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. ales.vizdal na avonet.cz
Pondělí Únor 21 12:37:27 CET 2005

On Fri, Feb 18, 2005 at 09:43:22AM +0100, Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. wrote:

Zdravim,

> 	hledam aplikaci, ktera by dokazala predikovat chovani site
> na zaklade hodnot ziskanych z snmp a pripadne dalsich informaci,
> prohledavam google, ale zatim bez vetsich uspechu. Nadejne znela
> informace o pluginu do Nagiosu, ale jiz se mi nepodarilo zjisit, zda byl
> napsan. Vite o necem, co by slo pouzit?

	upresnim, chtel bych, aby aplikace dokazala reagovat napr. na
zmeny stejneho typu (priklad. klientum se zmeni ping oproti normalu o
nejake %, coz by mohlo znacit nejaky problem v siti nebo problem
aktivniho prvku) a pod.

S pozdravem

--
Ales Vizdal, AVONET, s.r.o.