apcupsd - nekdy se nevypina UPSka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 21 15:07:32 CET 2005

Zdravim,

mam CENTOS 3.4 a na nem apcupsd-3.10.13-1.rhel3.dag . UPSku mam APC 700
(smart UPS). Upravil jsem /etc/rc.d/init.d/halt podle navodu (pridal jsem
sekci ktera testuje existenci /etc/apcupsd/powerfail a kdyz existuje tak
na zaver spousti /etc/apcupsd/apccontrol killpower ).

Kdyz udelam :
'touch /etc/apcupsd/powerfail' a '/etc/apcupsd/apccontrol killpower'

tak se UPSka vypne. Kdyz vytahnu napajeni UPSce, tak po nastavene dobe
apcupsd spusti shutdown a na zaver vykona ten killpower takze po
zastaveni PC se UPSka vypne. Potud vse v poradku.

Kdyz ale v okamziku kdy zapocal shutdown vratim UPSce zpet napajeni
tak shutdown dobehne, na konci jdou hlasky o tom ze se dela killpower
ale UPSka se nevypne !!

Pridal jsem do skriptu 'ls -la /etc/apcupsd/powerfail' abych si overil
jestli jej treba neco nesmazlo - zustava pritomen tesne pred spustenim
'/sbin/apcupsd killpower' ktery jej vyzaduje.

Nenapada Vas cim by to mohlo byt ? Mam pocit ze starsi verze apcupsd
na RH9 tohle nedelaly a fungovaly dobre. Vyzkousel jsem dve ruzne UPS
stejneho typu a dva ruzne kabely (stejneho typu 940-0024C).