Síťová karta a křížený UTP

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Únor 21 17:08:00 CET 2005

František Šidák napsal(a):
> Nevíte někdo, co mám poladit, aby mi po vypnutí sousedícího počítače
> připojenýho k mýmu kříženým UTP kabelem nespadlo síťový rozhraní?
> Jakmile se druhé pc vypne, musím restartovat daemona network (nebo
> pomocí ip addr nastavit ip) abych mohl znovu rozběhnout postfix. Mám
> Mandrake 10.1, ale stejně se to chová i na Trustix 2.2. Díky moc za radu
> nebo zkušenost.

Toto je nějaké divné mě to nikdy neudělalo jak jsem měl propojené dva PC
kříženým kabelem, tehdy jsem tam měl RH 6.2 až RH7.3 na druhé straně to stejné
nebo Windows.

Skuste před vypnutím PC vytáhnout kabel co to udělá zda to spadne, pokud ne tak
bych si typnul na nějaké rušení po kabelu od síťovek, nebo po síťovém kabelu.

Jinak nepoužíváte DHCP ? Že by to shodil klient jak nedostane přidělenou IP ?

V logu není nic podezřelého ?

|    ICQ    179223500                    |