nvidia a zmrzle Xorg

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Únor 22 13:37:20 CET 2005

Mam posledne dva dni na pocitaci zaujimavy problem.
pre grafiku nvidia FX5500 pouzivam drivery 1.0.6629 (kernel a glx)
a vsetko bolo v poriadku az kym predvcerom mi xorg nenabehlo do
cierneho screenu. s tym zamrzol aj pocitac. uplne.

niesom si vedomy toho ze by sa nieco nove na pocitac instalovalo,
alebo upravovalo.

xorg s drivermi "nv" bezi uplne bez problemov, ale nemam opengl :(
kernel log, ani ziadny iny log (Xorg.log) nepisu nic ze by sa dialo
podivneho.

Zlakol som sa ze sa asi nieco poskodilo v karte prehriatim (mam lower case
a tam je trosku teplejsie, navyse karta ma len pasivny chladic), ale
otestoval som kartu ako som mohol pod windowsami, aj s hrou s opengl
a ziadny problem.

downgradoval som drivery nvidie na 1.0.6111 a stale rovnaky stav.

uz netusim kde mam hladat problem, chybu v samotnom hardware som
snad vylucil. skor to vidim za problem v nejakej libke, alebo
priamo v xorg, len netusim kedy a akym sposobom sa co mohlo
zmenit/poskodit.