Klony RHEL

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Únor 22 16:33:46 CET 2005

Milan Keršláger <mailto:milan.kerslager na pslib.cz> wrote:
> Scientific Linux Scientific Linux CERN http://linux.web.cern.ch/linux/
>   - CERN vyrabi distribuci pro fyziky na celem svete
>   - vyvoj placenymi lidmi, tj. perspektivni

	Trochu jsem se tím probíral, takže bych se chtěl zeptat, jak je
"aktuální" (ve smyslu na pořadu dne v dohledné době - tdy dříve než v roce
2010/1)  uzavření update repository pro veřejnost u řekněme RHEL3? Všiml
jsem si nějakých dřívějších "problémů", kdy část tohoto repository byla
přebírána z komerčního zdroje a posléze takto distribuována - byla pro
veřejnost odstavena, ačkoli pro CERN samozřejmě přístupná byla.

	Další technická drobnost je, že jejich vývoj a aktualizace nejsou
to, co vydá RedHat, ale to co vydá RedHat minus to co oni sami považuji za
nedůležité či se netýká jejich nasazení... => v podstatě neexistuje aktuální
SLS distribuce se security a jinými updates...

	Pokud jsem některé informace zkreslil či mylně pochopil, omlouvám se
a budu rád, když mne někdo opraví...