technicky dotaz na GPL kicenci

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Úterý Únor 22 17:02:29 CET 2005

Preji prijemny den,

On Tue, 22 Feb 2005, David Necas (Yeti) wrote:

> IANAL, ale:
>
> Pokud ten software lze vymenit, tak si koupil program,
> a ma pravo chtit zdrojaky, etc.

Co mu brani flashnout tu ROMku?

> Pokud to nejde, tak si koupil zarizeni a distribuce programu
> je vedlejsi technicky efekt.

   Vy jste si koupil zarizeni jako celek. Tzn. i jeho jednotlive casti. Bez
toho SW je to nekompletni vyrobek, tak ho vyrobce ani nedodava.
   Do dusledku, to by potom i prodej SW na mediu bylo mozne prehrat na to,
ze vy prodavate jen to medium a SW na nem je jen vedlejsi efekt...

> Kdyz dam nekam zalohovat data, a bude v nich binarka
> GPL-derived programu, tak po me firma, ktera mi ty zalohy
> dela, nema co chtit zdrojaky, ackoli se k ni technicky cosi
> distribuovalo.

Technicky? Dost mozna ano, tohle uz je tezka pravnicina :-) Vy zalohujete
binarky programu u jine spolecnosti? Navic v pripade, kdy upraveny kod
jinak neditribuujete? Huf.

> Yeti

S pozdravem

        Milan Jurik