IBM 300GL + Linux + disk nad 6 GB

Michal Čihař michal na cihar.com
Úterý Únor 22 23:19:06 CET 2005

Zdravím

On Tue 22. 2. 2005 22:22, Dracula007 wrote:
>   Na netu jsem nasel par zminek o tomhle modelu, podle kterych to
>   funguje napr. s 20 GB disky, ale mam dojem ze pod oznaceni 300GL
>   spada vice ruznych modelu (cili ruzne zakladni desky apod.) - mate
> s nimi nekdo negativni zkusenost co se velkych disku (40 GB a vic)
> tyka?

No v mém P133 (chipset Intel 430HX), běhal v pohodě na onboard řadiči
60GiB disk. V BIOSu jsem nechal nějaký hodnoty co to nadetekovalo (disk
se tvářil jako 8GiB, takže boot partition musí být v těch prvních
8Gib), v Linuxu s tím žádný problém nebyl.

200GiB jsem už raději dal na PCI řadič (a ten o něm při bootu tvrdí, že
má 30GiB :-)), přecejenom ten onboard nezvládá žádné rychlejší DMA.

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com