postgres nestiha ...

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Únor 23 03:40:13 CET 2005

>    Prni predbezna analyza logu apache take nic neukazala - sice vyssi
>    pocet requestu, ale v ramci toho co by server mel v pohode ustat.
>    Na utok to na prvni pohled nevypada - traffic jde z velmi velkeho
>    poctu IP adres, ale vyloucit se to neda.
Nemusi jit o utok. On takovy blbe naprogramovany vyhledavac, treba jedne
nejmenovane ceske university, dokaze udelat zazraky :-) Ja si psal s nekym z
te univerisy, protoze mi malem slozili muj pidi-server. Bezne mam tak 20-50
navstev na jedne domene za hodinu, ale oni dokazali *pres den* vygenerovat
1000 requestu za hodinu na jednu domenu. Tak jsem je odstavil (jejich IP) a
psali jsme si :-) Taky uplne ignorovali robots.txt pacholci.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz