Samba a cestovni profil v XP

Jaroslav Hejtmánek jerry na spseol.cz
Středa Únor 23 10:50:41 CET 2005

Pekny den vsem

resim problem nastaveni Win XP a Samby 3.0.10. tak aby fungoval cestovni
profil. Chapu ze toto je mozna trochu OT protoze Samba bezi zrejme zcela
bez problemu a dela co ma,ale problem je v nastaveni Windows..i kdyz???
Podle navodu ProfileMgmt jsem zkopiroval mistni profil na server,ale po
prihlaseni uzivatele do domeny dostavam informaci ze nebyla nalezena
serverova kopie cestovniho profilu uzivatele a bude pouzit mistni
profil..DETAIL - sitovy nazev nelze nalezt a nasledne ze nebyl nalezen
mistni profil,ze bude pouzit docasny profil. Pritom na serveru je k
dispozici profil..ma dostatecna opravneni..ale windows jej z nejakeho
duvodu nepouziji..
odzkousel jsem ze se to chova stejne at jsou XP cista nebo se SP1 ci 2.
setkal se nekdo s podobnym problemem?

Predem diky za radu

Jaroslav Hejtmanek
system administrator
VOS a SPSE Olomouc
Bozetechova 3
772 00    Olomouc
tel. +420585208181
fax. +420585208122
gsm. +420608757617

e-mail. jerry na spseol.cz

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0508-1, 22.02.2005
Testovano: 23.2.2005 10:50:41