web stranky do emailu

Kit kit.saels na gmail.com
Středa Únor 23 12:46:10 CET 2005

On Tue, 22 Feb 2005 23:38:00 +0100, Zdenek Burda <zdenda na zdenda.com> wrote:

> Na podobne "screenshoty" pouzivam khtml2png
> Zdeněk Burda                    http://www.zdenda.com

Vyzkoušel jsem - dlužno podotknout, že výsledek vypadá stejně jako z
konqeroru a k celkem malému programu jsem musel doinstalovat cca 25MB
knihoven, abych vůbec mohl kompilovat. Konfigurační skript se mj.
sháněl po knihovně libz, ale ve skutečnosti mu chyběla knihovna zlib.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz