Samba a cestovni profil v XP

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Únor 23 16:03:09 CET 2005

On Wed, 23 Feb 2005 09:50:41 GMT, Jaroslav Hejtmánek <jerry na spseol.cz> wrote:

>  Pekny den vsem
>
>  resim problem nastaveni Win XP a Samby 3.0.10. tak aby fungoval cestovni
>  profil. Chapu ze toto je mozna trochu OT protoze Samba bezi zrejme zcela
>  bez problemu a dela co ma,ale problem je v nastaveni Windows..i kdyz???
>  Podle navodu ProfileMgmt jsem zkopiroval mistni profil na server,ale po
>  prihlaseni uzivatele do domeny dostavam informaci ze nebyla nalezena
>  serverova kopie cestovniho profilu uzivatele a bude pouzit mistni
>  profil..DETAIL - sitovy nazev nelze nalezt a nasledne ze nebyl nalezen
> [...]

- Prihlasit se jako Administrator lokalniho PC
- Otevrit \\server\home
- Vyplnit jmeno uzivatele (na serveru) a heslo
- Tento pocitac -> vlastnosti -> profily uzivatelu -> vybrat uzivatele ->
  "copy to"
- vybrat \\server\home\.profile_nt (nebo jinak podle nastaveni samby)
- Ulozit tam ten profil, zavrit spravce profilu
- Pripojit pocitac do domeny
- Bude chtit restartovat OK, po nabootovani vybrat prihlasovani do domeny
  vyplanit jmeno a heslo a musi to jet. :) Me to funguje.
- Eventuelne vymazat lokalni profil a nechat si jenom ten roaming

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860