OT - PGP signatury

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Únor 23 17:51:29 CET 2005

Michal Schmidt wrote:

> Thunderbird rozumi sifrovani a podpisum standardu OpenPGP az kdyz se do
> nej nainstaluje rozsireni enigmail.
> Ale zpravu zobrazil, jak potrebujete, tak v cem je problem?

Problem je, ze mi OE vyhovuje z mnoha duvodu vice nez Thunderbird. Uz treba
jen start OE trva cca 5 sekund, kdezto Thunderbird mi startuje 20 sekund.
Navic nejsem pritelem pouzivani 100 programu na 100 veci, pokud existuje
moznost pouzivat jen 50 programu :-) Tim chci rici, ze na maily budu
pouzivat OE a nechce se mi jena a pouze na news pouzivat Thunderbirda ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz