Xorg 6.8.1 a rozsypana obrazovka [VYRESENO]

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Středa Únor 23 20:45:37 CET 2005

Asi si dam na stenu velkou ceduli: "Problem? Pouzij GOOGLE!". V posledni
dobe na to nejak zapominam. Dneska jsem totiz zkusil upgrade na dalsim PC,
kde je tez i810 a samozrejme to dopadlo stejne.

Pres Google jsem zjistil, ze ovladac pro i810 je naky rozbity a uz je na
to samozrejme patch. Ted se s tim nemam cas pachtit, takze zustavam u Xorg
6.7.0. Ve Slacku 10.1.0 zatim zadna zmena, ale v -current uz je 6.8.2 a
tam uz to funguje, takze zacinam uvazovat o -current...

No zatim zustanu u 10.1.0, treba se to casem zjevi v patches. :-) A pokud
ne, tak to zkusim potrapim rucne.

PV