technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Středa Únor 23 23:08:35 CET 2005

On Wed, Feb 23, 2005 at 09:10:08AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Bohužel zaznamenal jsem právní výklad(y), že GNU GPL je na území
> tohoto státu neplatná, protože odporuje určitým bodům Občanského zákoníku a
> Zákonu na ochranu spotřebitele,... - již jsem ale nenašel vyjádření, zda-li
> jsou neplatná jen sporná ustanovení (jak bych čekal) nebo GNU GPL jako
> celek... Každopádně já coby postižený, bych to rozhodně řešil se svým

Pokud by se ale tomu, kdo porušuje GNU GPL, podařilo prokázat, že GNU GPL
je neplatná licence, nic tím nezíská. Protože pak neexistuje licence,
která mu dává práva ten software používat, modifikovat, distribovat či
s ním jakkoli jinak nakládat.

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds