technicky dotaz na GPL kicenci

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Středa Únor 23 23:13:39 CET 2005

On Wed, Feb 23, 2005 at 09:54:06AM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Ne, vytvorim dilo, ktere pouziva dilo nekoho jineho, cili ne
> "containing", ale "using", coz je rozdil.

Nejsem programátor (a mám k tomu daleko :-)), ale vždycky jsem si myslel,
že po dynamickém slinkování v tom programu musím mít hlavičky z té GPL
knihovny, čili "containing". Nebo snad ne?

> Libor

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"/bin/bash: /home/xznamen/bin/sigrotate: No such file or directory"
       -- Tomáš Znamenáček