Stream videa zive linuxu - opravdu neni reseni?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 24 03:37:13 CET 2005

Ondrej Koala Vacha wrote:
> Zdravim,
>
> omlouvam se podobny dotaz v rozmezi tydne, ale jiz zminenych 7 dni se
> snazim cokoli rozchodit na linuxu, abych mohl zive vysilat po netu.
> Zkusil jsem ffmpeg, helix (ten nejvice), mene vlc a camserv a vse bez
> uspechu. Nejak se mi nechce verit, ze je situace v tomto smeru na
> linuxu tak spatna (samozrejme cekam problem mezi klavesnici a zidli) a
> proto bych uvital jakoukoli zpravu o nejakem pouzitem reseni.
>
> s diky a pozdravem
No bude to znit blbe, ale nejspolehlivejsim a nejlevnejsim resenim je
zakoupit starsi bazarove PS s legalni licenci alespon Win98SE a spistit na
nem Windows Media Server, ktery je kupodivu zdarma. Kdysi jsem se pokousel
rozchodit Helix (myslim ten z www.real.com) a dokonce se mi to povedlo, ale
pro legalni vysilani je
potreba zakoupit licenci, ktera pred 2 roky stala neco kolem 15000 Kc. To i
zakoupeni WinXP-Pro vyjde levnejsi. Je to blbe, ale je to tak. Jedine co tam
maji je Helix Server-Basic, ale zase streamuje pouze pro 5 odberatelu
streamu. Takze pripojite webkameru, na strankach se na to podiva 5 lidi a
sesty ma uz smulu.
Tedy pokud se nespokojite s nejakymi free produkty, ktere ale nejsou temer
pouzitelne. I Helix ma nejaky svuj klon, ale je to hruza.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz