SSH problem - tuhnuti spojeni

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 12:28:25 CET 2005

No to se stava na méně stabilnich pripojenich.. A nebo to proste hodi
timeout po nejake době, resenim by mohli byt KeepAlive - coz SSH
podporuje, mam to zapnute a SSH navazane klidne cely den (port forwarding)

   S pozdravem D. Škoda
___________________________________
Web: http://skodik.no-ip.cpm
ICQ: 159404005

-----Original Message-----
From: Ogee [mailto:ogee na oldany.cz]
Sent: Thursday, February 24, 2005 11:53 AM
To: linux na linux.cz
Subject: SSH problem - tuhnuti spojeni

Dobry den,

    na jednom stroji, na ktery se prihlasuji pres SSH se mi stava, ze
spojeni proste vytuhne a na terminalu nejde nic delat. Po nejake dobe
klient spojeni ukonci. Nikde jinde se mi to na SSH nestava a problem se
objevuje v ruznych sitich z ruznymi druhy pripojeni na ruznych klientskych
pocitacich.

    V logu jsem nic neobjevil. System je Debian woody, kernel 2.6.10 (ale
delalo to na vsech 2.6.x; drive na 2.4 nic, ale to byl jiny stroj) a
OpenSSH_3.8.1p1 Debian 1:3.8.1p1-6.backports.org.1, OpenSSL 0.9.6c 21 dec
2001, ale ve veri to asi nebude, protoze to delalo i s puvodni woodyho
verzi OpenSSH.

    Nevite nekdo, cim by to mohlo byt?

--ogee

PS: Na serveru je taktez pouzivan firewall (iptables)