jake distro pro vydavani RPM balicku?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Únor 24 16:47:49 CET 2005

Zdar a silu,

jakou volne dostupnou distribuci (a jeji verzi) bych mel zvolit, kdyz na
ni chci kompilovat (na SDL zalozeny C++) projekt a vydavat rpm balicky
tak, aby byly pouzitelne na tech nejrozsirenejsich soucasnych
RPM-pouzivajicich distribucich?

Do ted jsem pouzival RedHat 8 (vicemene jen protoze mi kdysi kamarad dal
to CD), ale uz jsem dostal hlasky, ze takto vytvoreny balicek zlobil na
nejake poslednejsi verzi myslim RedHatu (moc si to nepamatuju). Rad
bych, aby tyto problemy uz pokud mozno nenastavaly a ty moje RPM sly
nainstalovat a pouzivat na vetsine dnesnich RH/klonu, Mandrake a SuSE
distribuci (a kdo vi kdo jeste pouziva RPM).

Petr