30 denni Eval verze RHEL 4, 3, 2.1 (vsechny platformy) zdarma

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Únor 24 18:02:45 CET 2005

Milan Keršláger wrote:

<cut>

> Ve skole pouzivam 'Academic edition' - AS za $50 (zaplatil jsem svoji
> kartou a nechal si proplatit), Desktop stoji $25 - oboje na 1 rok, pouze
> updaty bez podpory (tj. nelze otevirat tickety, jen pouzivat Bugzillu a
> RHN).

Po pravde receno, to Vas ani moc mrzet nemusi. My jsme koupili v minulem
roce od RedHatu za par set tisic a tickety sice otvirat muzeme, nicmene
je nikdo moc neresi. Ted mame otevrene dva - jeden z listopadu, jeden z
prosince, oba ve stavu 'Waiting for technician'. Nastesti si naprostou
vetsinu problemu dokazeme vyresit sami a tohle jsou spis kosmeticke
veci... nicmene na duvere ve firmu to moc neprida.

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/