jake distro pro vydavani RPM balicku?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Únor 24 19:29:49 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek píše v Čt 24. 02. 2005 v 17:06 +0100:

> 	Pak by bylo vhodne distribuovat ty RPM pro ty konkretni distribuce
> (proto to také delaji takto jini) nebo davat k dispozici *.src.rpm a at si
> každý vyrobi balicky pro tu svou...

distribuuju .tar.gz, na ktery se da pustit rpmbuild a vypadne z
toho .rpm - s tim problem neni. Ale ne kazdy umi kompilovat a binarni
balicky jsou porad nejcasteji stahovane.

A mi se nechce instalovat si 25 systemu a delat 25x .rpm. Proto jsem se
ptal, jestli neni nejake distro jakoby praotcem ostatnich (ve smyslu
kompatibility).

Priklad z Debianu: pokud zkompiluju ten muj projekt pro Debian Woody,
pujde nainstalovat a pojede na uplne vsech systemech, ktere
pouzivaji .deb, vcetne Sarge, sida, Knoppixe, Ubuntu, Libry a ja nevim
ceho vseho jeste.

Petr