news server (nahrada za news.individual.net)

Jan Kubik jan.kubik na modus-software.com
Pátek Únor 25 00:01:27 CET 2005

"Stanislav Meduna" <stano na meduna.org> wrote im Newsbeitrag
news:cvl0qc$58a$1 na ns.felk.cvut.cz...

> Nerad by som sa mylil, ale felk myslim nepusti ludi z inych domen
> ako .cz a .sk, minimalne pre posting. Nehovoriac uz o pripade,
> ze neexistuje reverz - co je u roznych ad-hoc pripojeni na cestach
> zial pomerne casty pripad.
>
> --
>                                    Stano

to je bohuzel pravda, hlasi to napr. z  .de jiz pri prihlaseni:
 ....502 You have no permission to talk.  Goodbye.

jan