technicky dotaz na GPL kicenci

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Únor 25 10:09:58 CET 2005

Petr Lascak <mailto:hwsoft na post.cz> wrote:
>   Tohle je totalni blabol, a to musim rict ze jsem mel v ruce dost
>   tehle krabicek a zadnou nebylo mozno SW znicit, pouze se v pripade

	Zapomněl jste na to, že jste v oblasti s velmi výkonnou ledničkou...
(Krkonoše) - obyvatele rovníku by možná měli jiný názor na chlazení...:-)

PS: IMHO to úplná kravina není, ačkoli ztrátové teplo může být i při hodně
velkém výkonu dobře vyzářeno. Naopak např. u driveru k Dlink 520+ apod. - ne
proximy - je jasně napsáno, že právě SCANNING je programován tak, aby k němu
ani na povel nemohlo dojít příliš často, protože na kartách způsobuje
výrazné zatížení až přehřívání (včetně zničení) patříčného švábu... - možná
jen používáte jiné Wifi karty...

PPS: A taky souhlasím s tím, že CPU, GPU, DDR atd. lze dneska zničit čistě
SW nastavením či povelem...