Síťová karta a křížený UTP - ŘEŠENÍ

Pátek Únor 25 10:54:34 CET 2005

František Šidák <diskuse na sidak.net> wrote:
> A skutečně. Zastavil jsem službu netplugd a všechno je ok. Díky moc!

A v com je problem? ze zhodenie rozhrania znamena zhodenie postfixu?
Alebo z mne neznameho dovodu potrebujete nahodene rozhranie aj ked nemate
siet? Alebo ste mali netplug na pocitaci so statickou IP a nastaveniami?

neteplug resp ifplugd je velmi dobra vec pre notebooky. pre obycajne
pracovne stanice nema velky zmysel, a to uz nehovorim o serveroch.
Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod