Apache - virtual server

Katerina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Únor 25 11:45:08 CET 2005

Pekny den,
nemuzu nastavit funkcni virtual server. Uz jsem to delala 2x nekdy davno
a nebyl to problem.
Google mi taky nic noveho neradi.

V httpd.conf mam:
ServerRoot "/srv/www/"
NameVirtualHost 176.16.0.2

<VirtualHost
176.16.0.2>

    DocumentRoot
/srv/www/lan

    ServerName
www.vnitrni_sit.cz

</VirtualHost>

<VirtualHost
176.16.0.2>

    DocumentRoot
/srv/www/xoops

    ServerName
xoops.vnitrni_sit.cz

</VirtualHost>

Mam SuSE SLES 8, s timto nastavenim bezi pouze  www.vnitrni_sit.cz,
druhy server je nedostupny.
S hvezdickami misto IP adresy je to stejne. Zapomnela jsem na neco?
Server version: Apache/1.3.26 (UnitedLinux)
Diky za kazdou radu.
--
Katerina Bubenickova